Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 januari 2023

Prettige service

Altijd vriendelijk geholpen. Goede tandarts

26 januari 2023

Korte behandeling van 15min

Het verbaasde mij dat ik maar 15min binnen ben geweest Normaal een half uur behandeling Volgens ...

Lees meer
26 januari 2023

altijd goed behandeld

prettige omgeving en tandartsen nemen de tijd .

25 januari 2023

Goed en professioneel geholpen.

Prettig ontvangen, wordt opgehaald en mooi op tijd geholpen. Verder goede uitleg en professioneel...

Lees meer
25 januari 2023

Prettig en vriendelijk geholpen

Deze afspraak was een second opinion en ik kreeg een goed advies

25 januari 2023

Mondhygienste

Alles prima verzorgd. Correcte afspraakafhandeling en professionele behandeling. Wat ik ook erg p...

Lees meer
25 januari 2023

Goed

Goed

24 januari 2023

terecht een afsraak gemaakt

Zoals afgesproken.

24 januari 2023

van het kastje naar de muur

ik werd van de inplanoloog naar de tandarts gestuurd en weer terug en daarna werd er weer een ni...

Lees meer
24 januari 2023

Prima

Prima

24 januari 2023

Prettige ervaring met de implantaat consultatie

Hij gaf duidelijk advies.

23 januari 2023

Snel en goed

Snel ; vriendelijk ; goed

23 januari 2023

Prima.

Snel en goed geholpen.

23 januari 2023

Uitstekend geholpen.

Uitstekend geholpen.

23 januari 2023

Aardige tandartsen

Mijn eerste bezoek heb ik als heel fijn ervaren Het is een mooie praktijk

22 januari 2023

Al jarenlang patiënt bij deze maatschap , voorheen tandarts Mosk.

Prettige, kundige arts. Alleen vervolg traject op lange termijn mogelijk. Nu gekozen voor collega...

Lees meer
22 januari 2023

Ik ben heel tevreden.

Vriendelijk, kompetent

22 januari 2023

Prima geholpen

Wederom weer prima geholpen door mijn vriendelijke tandarts en haar assistente.

21 januari 2023

Was prima

Alleen raar dat je na afloop geen vervolg afspraak kan maken (17.30) Omdat er niemand meer achte...

Lees meer
21 januari 2023

Professioneel en vriendelijk

De controles zijn op tijd en efficient. De tandartsen en assistenten zijn deskundig, vriendelijk ...

Lees meer
20 januari 2023

Netjes op tijd en goed geholpen

Netjes op tijd en goed geholpen

20 januari 2023

Prima geholpen.

Aardig balipersoneel. Ook assistente zeer vriendelijk en weet van wanten! Tandarts implantenloog ...

Lees meer
20 januari 2023

Kundige behandeling

Voor en tijdens behandeling exact besproken hoe en wat er op dat moment plaatsvindt.

20 januari 2023

Geweldig geholpen

Heel kundige en vriendelijke behandeling. Goede communicatie.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Schiedam
Karel Doormanweg 9C
3115 JD
Schiedam
Za
Gesloten