Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
9 juni 2023

Vriendelijk, professioneel geholpen

Afspraak bij preventie assistent. Vriendelijk, kundig en professioneel geholpen. Goeie tips meege...

Lees meer
8 juni 2023

Allebei tandarts en assistent hel vriendelijk

Alleen maar goed

8 juni 2023

Uitstekend

Naar mijn idee is de behandeling op een rustige wijze goed uitgevoerd.

7 juni 2023

Prima service

Ik kon direct terecht voor een spoed behandeling! Super fijn!

7 juni 2023

Goede uitleg preventieve handelingen en keuze uit gedetailleerde prijsopgaven.

Zie hierboven

6 juni 2023

Vriendelijke dame, die staat voor haar werk.

Niet een medewerkster die met allerlei haakjes en ander gereedschap te werk gaat, maar een dame d...

Lees meer
6 juni 2023

Prima

Mijn eerste ervaring met Dr van Dalen, na eerdere behandelingen van dr Mosk

6 juni 2023

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen

5 juni 2023

Rustige tandarts, fijne behandeling

Erg tegen de behandeling opgezien. Maar dat was niet nodig. De verdoving werkte meteen, behandeli...

Lees meer
5 juni 2023

Prima

Op tijd gezien en fijn geholpen

5 juni 2023

Zeer vriendelijk personeel aan de balie.

Inplantoloog en assistente stelt je zeker op het gemak. Werken zeer goed samen. Goed team.

4 juni 2023

goede behandeling en service.

goed behandeld door kundige tandarts naar volle tevredenheid.

4 juni 2023

Prettig contact met de tandarts. Legt alles heel goed uit.

Goed

3 juni 2023

Vriendelijke en ervaren behandeling

Vriendelijke ontvangst en zorgvuldige behandeling

3 juni 2023

Nooit prettig bij de tandarts maar prima geholpen

Voorbereidingen voor de kroon, rustige en prima behandeling, ik was verbaasd dat het “happen”...

Lees meer
3 juni 2023

Snel, efficient, doelgericht en informatief.

Zie eerdere omschrijving.

2 juni 2023

Geweldig

Weet niet meer wie mij heeft geholpen, was wel een lieve man.

2 juni 2023

Alles prima verlopen

Goede uitleg

2 juni 2023

Top

Snelle mee denkende telefoniste die gelijk een gaatje vulde in de agenda en ik gelijk geholpen b...

Lees meer
1 juni 2023

Deskundig

Na jaren bij een tandarts geweest te zijn(pensoen),ben ik nu bij zijn vrouwelijke opvolger. Heb h...

Lees meer
1 juni 2023

Goed

Mijn ervaring was goed met de tandarts, op tijd en beleefd

1 juni 2023

Blij met de hulp op korte termijn

Na ernstig last van een tandvlees ontsteking en de aankomende vakantie (de volgende dag) kon ik g...

Lees meer
1 juni 2023

prima behandeling

Alles was goed geregeld. De afspraak was op tijd en de behandeling was prima

30 mei 2023

Alles goed gedaan, ik ben vriendelijk behandeld.

Ik ben tevreden.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Schiedam
Karel Doormanweg 9C
3115 JD
Schiedam
Vr
7:00 - 16:00