Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prettige service
Altijd vriendelijk geholpen. Goede tandarts

Korte behandeling van 15min
Het verbaasde mij dat ik maar 15min binnen ben geweest Normaal een half uur behandeling Volgens ...
Lees meer
altijd goed behandeld
prettige omgeving en tandartsen nemen de tijd .

Goed en professioneel geholpen.
Prettig ontvangen, wordt opgehaald en mooi op tijd geholpen. Verder goede uitleg en professioneel...
Lees meer
Prettig en vriendelijk geholpen
Deze afspraak was een second opinion en ik kreeg een goed advies

Mondhygienste
Alles prima verzorgd. Correcte afspraakafhandeling en professionele behandeling. Wat ik ook erg p...
Lees meer
Goed
Goed

terecht een afsraak gemaakt
Zoals afgesproken.

van het kastje naar de muur
ik werd van de inplanoloog naar de tandarts gestuurd en weer terug en daarna werd er weer een ni...
Lees meer
Prima
Prima

Prettige ervaring met de implantaat consultatie
Hij gaf duidelijk advies.

Snel en goed
Snel ; vriendelijk ; goed

Prima.
Snel en goed geholpen.

Uitstekend geholpen.
Uitstekend geholpen.

Aardige tandartsen
Mijn eerste bezoek heb ik als heel fijn ervaren Het is een mooie praktijk

Al jarenlang patiënt bij deze maatschap , voorheen tandarts Mosk.
Prettige, kundige arts. Alleen vervolg traject op lange termijn mogelijk. Nu gekozen voor collega...
Lees meer
Ik ben heel tevreden.
Vriendelijk, kompetent

Prima geholpen
Wederom weer prima geholpen door mijn vriendelijke tandarts en haar assistente.

Was prima
Alleen raar dat je na afloop geen vervolg afspraak kan maken (17.30) Omdat er niemand meer achte...
Lees meer
Professioneel en vriendelijk
De controles zijn op tijd en efficient. De tandartsen en assistenten zijn deskundig, vriendelijk ...
Lees meer
Netjes op tijd en goed geholpen
Netjes op tijd en goed geholpen

Prima geholpen.
Aardig balipersoneel. Ook assistente zeer vriendelijk en weet van wanten! Tandarts implantenloog ...
Lees meer
Kundige behandeling
Voor en tijdens behandeling exact besproken hoe en wat er op dat moment plaatsvindt.

Geweldig geholpen
Heel kundige en vriendelijke behandeling. Goede communicatie.