Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Vriendelijk, professioneel geholpen
Afspraak bij preventie assistent. Vriendelijk, kundig en professioneel geholpen. Goeie tips meege...
Lees meer
Allebei tandarts en assistent hel vriendelijk
Alleen maar goed

Uitstekend
Naar mijn idee is de behandeling op een rustige wijze goed uitgevoerd.

Prima service
Ik kon direct terecht voor een spoed behandeling! Super fijn!

Goede uitleg preventieve handelingen en keuze uit gedetailleerde prijsopgaven.
Zie hierboven

Vriendelijke dame, die staat voor haar werk.
Niet een medewerkster die met allerlei haakjes en ander gereedschap te werk gaat, maar een dame d...
Lees meer
Prima
Mijn eerste ervaring met Dr van Dalen, na eerdere behandelingen van dr Mosk

Vriendelijke mensen
Vriendelijke mensen

Rustige tandarts, fijne behandeling
Erg tegen de behandeling opgezien. Maar dat was niet nodig. De verdoving werkte meteen, behandeli...
Lees meer
Prima
Op tijd gezien en fijn geholpen

Zeer vriendelijk personeel aan de balie.
Inplantoloog en assistente stelt je zeker op het gemak. Werken zeer goed samen. Goed team.

goede behandeling en service.
goed behandeld door kundige tandarts naar volle tevredenheid.

Prettig contact met de tandarts. Legt alles heel goed uit.
Goed

Vriendelijke en ervaren behandeling
Vriendelijke ontvangst en zorgvuldige behandeling

Nooit prettig bij de tandarts maar prima geholpen
Voorbereidingen voor de kroon, rustige en prima behandeling, ik was verbaasd dat het “happen”...
Lees meer
Snel, efficient, doelgericht en informatief.
Zie eerdere omschrijving.

Geweldig
Weet niet meer wie mij heeft geholpen, was wel een lieve man.

Alles prima verlopen
Goede uitleg

Top
Snelle mee denkende telefoniste die gelijk een gaatje vulde in de agenda en ik gelijk geholpen b...
Lees meer
Deskundig
Na jaren bij een tandarts geweest te zijn(pensoen),ben ik nu bij zijn vrouwelijke opvolger. Heb h...
Lees meer
Goed
Mijn ervaring was goed met de tandarts, op tijd en beleefd

Blij met de hulp op korte termijn
Na ernstig last van een tandvlees ontsteking en de aankomende vakantie (de volgende dag) kon ik g...
Lees meer
prima behandeling
Alles was goed geregeld. De afspraak was op tijd en de behandeling was prima

Alles goed gedaan, ik ben vriendelijk behandeld.
Ik ben tevreden.